måndag 29 april 2013

Spx

Hej mitt i natten igen,
jag gillar att blogga vid två-tiden, mitt-i-natten-inspirationen infinner sig. Jag har haft en fin och intensiv helg i Stockholm. Köpt med mig en bunt med fina fanzines och druckit kaffe på olika kafeér. Sålt fanzines har jag också gjort, både vid Serieskolans och Dotterbolagets bokbord. Det var kul. Helgen började med att jag nära till gråten ville hem till Malmö igen och det slutade med att jag ville stanna en dag till, mycket känslor med andra ord! Jag hade med mig kamera, försökte fånga helgen:
 Sara, Rebecca och Julia vid skolans bord


 
Jag hade med mig mitt första fanzine som i princip fortfarande var kopiatorvarma när jag anlände till Stockholm. Trettionio exemplar blev åtta som jag nu har kvar, de går att köpa för 25 spänn!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar